Femtio år fyllda

publicerat i Allmänt;
Detta är mitt första inlägg. Varför startade jag denna blogg? Av den enkla anledningen att jag letade på nätet efter en blogg för oss som är femtio år fyllda, med mode, mat, , hälsa, vikt och allt som livet handlar om för en kvinna i sina bästa dar, och kom fram till att det fanns alldeles för få sådana bloggar!
 
Då började jag fundera på om jag skulle kanske starta en sådan blogg, en som är riktad till alla som är intresserade av hur vi, femtio år fyllda har det, vad vi funderar på och hur vi funkar! Och inte minst för att vi, som är femtio år fyllda, ska få tips och inspiration på en blogg riktad till oss.
 
Jag som skriver är en kvinna som bor i en medelstor stad i Mellansverige, är gift för andra gången, bor med min man i en villa och har tre utflugna barn och några barnbarn, är femtio år fyllda, gillar motion och att gå på olika pass på gymmet, och har påbörjat ett viktminskningsprogram på Itrim. Mer om det senare. Vidare så gillar jag att fotografera och skriva, resa ibland och jag önskar att jag hade mer tid åt att reflektera över saker och ting.
 
 
 
 

Taggar: medelålder, femtioplus, 50plus, 50+, medelåldersmode, Itrim, viktminskning, hälsa, motion;

Kommentera inlägget här :