Hårfyllnad?

publicerat i Håret;
Jag har ett nordiskt rakt och väldigt tunt hår. Tyvärr har det blivit ännu tunnare med åren.
När jag var yngre hade jag alltid långt glänsande hår ( i alla fall vill jag minnas det så). Men nu är det annorlunda. Håret är en sån viktig del av ens personlighet så jag har sörjt att inte ha det långa tjockare håret längre. 
Lite gladare är jag nu när det ser ut som att mitt hår mår bättre nu när jag äter mer balanserad kost och motionerar regelbundet. Jag ser att det har växt en hel del på sistone. Jag går till frissan med jämna mellanrum för att klippa topparna, det är viktigt att säga till den som klipper att man sparar hår för att det ska bli längre. Då klipper frissan håret med hänsyn till att det ska växa.
Nyligen testade jag ett litet inlägg till håret för att det ska se tjockare ut när det är enkelt uppsatt. Det såg ut som en gummicylinder med tjockare bas som håller den på plats innanför håret. På bilden här har jag inlägget i håret. Jag har sällan håret uppsatt så, därför köpte jag inte det där inlägget. Eller skulle jag gjort det?
 

Taggar: 50 plus, Femtioplus, hår, hästsvans, uppsatt hår, tunt hår, hårinlägg;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nilla:

Ditt hår ser tjockt och fint ut! Vilken trevlig och intressant blogg du har! Tack för din fina kommentar hos mig. Vi har samma intresseområden:) kram Nilla

Svar: Vad roligt att du tittade in här! Tack för att du kommenterade mitt inlägg också! Det gjorde mig glad.
Mezooka

Kommentera inlägget här :