Underbara produkter i brevlådan

publicerat i Skönhet;
Jag har börjat prenumerera något som heter Glossybox. Helt suveränt sätt att få hem varorna, man vet aldrig i förväg exakt vad det är man får, men det är allt möjligt mellan himmel och jord när det gäller skönhets- och hårprodukter. Börjar man med det här kan man inte sluta sägs det!
Vissa av produktförpackningarna är små, andra fullstora, men på det här sättet kan man bekanta sig med dem och det är så spännande att öppna det vackra paketet (som jag i övrigt ska spara och kanske använda som en presentask) och se vad som finns i min lilla låda! Det är inte speciellt dyrt, det kostar 139:- i månaden. Man fyller i sin profil vilken hår- och hudtyp man har samt vilka färger man föredrar och produkterna anpassas även efter åldern.
 
Den här gången fick jag tandblekningsstrips, BodyShops Foaming Facial Wash (min nya favorit!), mineralögonskugga (har inte hunnit testa än men verkar härligt skimrande), nagel repair lack som jag gillade skarpt och lip blush med det roliga namnet Jelly Pong Pong. Långt mer värt än de 139:- det faktiskt kostade mig!
 
Rekommenderas starkt! Vill du också kolla upp det här så klicka här: Glossybox
 

Taggar: 50 plus, glossybox, skönhetsvård, skönhet, smilelab, thebodyshop, davincicosmetics, trind, jellypongpong;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny - 2xlblog:

Du får gärna recensera tandblekningsstripsen :)

Svar: Just de är jag lite misstänksam emot... har en gång i tiden slagit bort en bit av ena framtanden och nu har jag en plastbit där istället som jag är rädd om. Den kanske lossnar med stripsen (ååh hemska tanke!)?
Mezooka

2:a kommentar, skriven , av Ida Magnsjö:

Hej!

Gillar din blogg och tror att du kan vara intresserad av att få information om nya dietprodukter som vi arbetar med.

Välkommen att maila mig så kan jag berätta mer.

Vänligen,

Ida Magnsjö
Tactiq PR

Svar: Jag får kolla på er sida kanske? :)
Mezooka

3:e kommentar, skriven , av Lanja - www.lanjas.com:

fin bloggdesign

Svar: Tack Lanja! Det är en av blogg.se:s egna pro-sidor. :)
Mezooka

Kommentera inlägget här :