Odd Molly klänning

publicerat i 50+ mode;
Jag är så nöjd. Igår på vägen hem från jobbet gjorde jag ett stopp på Odd Molly outlet i Barkarby. Vilket paradis för dem som älskar dessa vintagekläder! Utbudet varierar kraftigt från gång till gång. Förra gången jag tittade in där hade jag inte tid att prova ut kläder, dessutom var de två provhytterna upptagna en lång tid, utan jag bara tittade, köpte heller inget. Då fanns en jättestor underbar provkollektion precis packats upp och de var helt underbara. Då tänkte jag att jag kommer ju tillbaka och då ska jag prova ut några som jag ville ha. Men nu var näsan allt slut av provkollektionen! Så kan det gå. 
Hur som helst hade de ändå mycket kläder för min smak och kanske plånboken också, om man inte köper fyra saker som jag gjorde. Hmmm, men här är ett smakprov på en underbart skön sidenklänning som slutar strax under knän, en klänning som sitter perfekt där den ska sitta, ett figurnära plagg som jag troligtvis kommer att använda mycket framöver! Köpte faktiskt två stycken, i olika kulörer, eftersom jag kunde inte bestämma mig vilken jag tyckte bäst om. Priset? Helt otroliga 300 kronor styck. Har kostat långt över tusen kronor. Vad tycker ni om Odd Molly kläder?
 
 

Taggar: 50 plus, Odd Molly, vintagekläder, mode, femtioplusmode, mode för medelålders, shopping, klänning;

Kommentera inlägget här :