Handla på nätet!

publicerat i 50+ mode, Allmänt;
Jag handlar väldigt gärna på nätet. Det är superlätt att sitta vid sin dator (eller varför inte iPad?), klicka fram fina kollektioner och efter beställning och smidig betalning kommer varorna snabbt. Det är kanske fifty-fifty av mina köptillfällen som jag handlar så. Jag älskar att klicka fram olika kläder och använder gärna förstoringsglaset för att granska detaljerna noggrannare. Det är inte alls lika stressande som att gå i en riktig affär. Man blir inte störd av en massa annat. Så det är något jag rekommenderar varmt.
 
De gånger man ska köpa en present till sin käresta eller son, dvs killkläder och dito saker, så känns det verkligen udda att gå runt i en "killaffär", men på nätet är det lätt som en plätt! Har hittat ett superställe som heter stayhard.se där man väljer kläder och tillbehör efter stilarna rock, casual eller dressed. Sedan är det bara att klicka sig fram till fina saker. Jag blev alldeles kär i de här P.A.P iPadfodral i filtmaterial för 448:-. Utnyttjar man rabattkoden som man får när man loggar in på sidan, så blir det billigare. Fodralet skulle jag vilja ha själv förstås...
 
Men det är klart, köper jag fodralet får jag väl köpa de här snygga Tiger-of-Sweden kalsongerna till mannen för 248:-.
 
 
 
 

Taggar: Handla på nätet, iPadfodral, näthandel, stayhard.se, P.A.P,, tiger of sweden;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Åsa:

Du har ju med en superfin
Blogg :) kram Åsa

Svar: Tack Åsa för att du tittade in här på min lilla blogg och kommenterade också, det uppskattas! :)
Mezooka

2:a kommentar, skriven , av Y A S M I N E:

Fint fodral. Det skulle jag helt klart kunna tänka mig att skaffa till min iPad

Svar: Jag är också helt såld på fodralet! Sååå snyggt! :)
Mezooka

3:e kommentar, skriven , av Line:

Så fint sånt vill jag ha till min padda med tack för tipset :)

Svar: Visst är det fint?? :)
Mezooka

Kommentera inlägget här :