Yeeeih!

publicerat i Träning;
Jag är i ett skönt flow nu och det känns riktigt roligt att träna, jag känner suget att få träna och det är glädjefyllt! Känslan efteråt är just det jag är ute efter; jag är gladare, har bättre ordning på tankarna samt känner att jag har massor av energi! Solen och våren har nog också ett finger med i spelet.
 
Igår tränade jag återigen på gymmet, den här gången blev det Milon cirkelträning på 20 minuter och 2 km på löpbandet. Hade egentligen tänkt vila mina ben efter 7 km löpning i förrgår, men kunde inte låta bli med en liten uppvärmning, och det kändes bra. Och så stretchade jag ordentligt efteråt.
 

Taggar: träning, stretching, flow, löpband, gymmet, itrim;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

det där med glossybox hoppade jag på omedelbart! tack för tipset

Svar: Så roligt! Hoppas du blir lika nöjd som jag och alla de andra jag känner som har börjat med det! Så kul med kvalitetsprodukter från olika företag. :)
Mezooka

Kommentera inlägget här :