träning idag igen!

publicerat i Träning;
Hej allihopa! Idag blev det jogging igen. Sträckan och tiden mätte jag med hjälp av den utmärkta betalappen GPS MotionGPS; 4,34 km och tiden blev 30 minuter ganska så exakt. Får känna mig rätt så nöjd. Vårruset kommer förmodligen att gå bra. Är det någon av er som också ska springa Vårruset i Stockholm den 28. 5 så berätta gärna! Då får vi peppa varandra extra mycket!
Efter joggingen fick det bli bastu, kände mig lite urrig. Fäörmodligen berodde det på att jag hade gått i ketosfas, ätit så lite helt enkelt att kroppen gick på sparlåga och därav frossan.
Efteråt kändes det mycket bättre!
 

Taggar: jogging, träning, vårruset, motionsapp;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Inget vårrus för mig, jag blev galen när jag sprang det förra gången. Trängseln var övermäktig

Svar: Vi får se hur jag klarar trängseln. Tack för kommentaren!
Mezooka

Kommentera inlägget här :